HTML

swordsexpress

Az elkövetkező 6 hónapot Swords kicsiny városkájában, egy igazi kis porfészekben töltjük. Itteni élményeinket szeretnénk megosztani a nagyközönséggel. - nem is porfészek :P ( Sanyi)

Friss topikok

Linkblog

Lindala dala

2008.09.25. 21:58 Lindala

Na, ezt a címet sem én adtam. Hajaj, hol is kezdjem. Átköltöztünk. Mára már egész lakájosnk néz ki a szoba. Igaz h 3szor fordultunk mire minden átjött. Jól van, tudom, hogy csak két-két bőröndnyi cuccal jöttünk, és még csak 3 hete vagyunk itt, de mivel spanyolék egy csomó dolgot nem akartak kidobni, meg vettünk mi is oda ruhaszárítót, meg teáskannát, és polcot, szóval már most rengeteg dolgot felhalmoztunk. Viszont így sok mindent már nem kell venni. A szállás jó, bár nekem kicsit hideg. A 3 németből kettő tök kommunikatív, segítőkészek, de a francia lányt kedvem lenne képen törölni. Alig fogadja a köszönésünket. Azon kívül, h "Hi" még semmit nem beszéltem vele, pedig nem rajtam múlik.
Úgy néz ki, munkám is lesz, de semmi kedvem hozzá. Egy multinál kellene adatot rögzítenem, de a kb 100 négyzetméteres teremben kb 100 pici boxban ülnek az emberek, és nem lehet egymáshoz szólni. És mindehhez naponta 3! órát kellene utaznom, ugyanis a város legtávolabbi pontján helyezkedik el. Bementem, és kirázott a hideg. És holnap már a haramdik forduló következik. Tanácstalan vagyok.
Írnék még a múlt vasárnapról is, de Sanyi itt pakolászik és akkora zajjal van, hogy nem bírok koncentrálni, úgyhogy majd mesél ő. Jó éccakát!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://swordsexpress.blog.hu/api/trackback/id/tr72681968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása