HTML

swordsexpress

Az elkövetkező 6 hónapot Swords kicsiny városkájában, egy igazi kis porfészekben töltjük. Itteni élményeinket szeretnénk megosztani a nagyközönséggel. - nem is porfészek :P ( Sanyi)

Friss topikok

Linkblog

Az emberi hülyeség netovábbja

2009.01.13. 18:39 Lindala

Bár nagyon fáj a fejem, és még nem gyógyultam meg teljesen,tekintve, hogy a múlt héten beteg voltam, most inkább gyorsan ágyba kellene bújnom, de egy olyan dologgal szembesültem a konyhában, amit muszáj (ugye pontos j?) vagyok megosztani veletek, mert hétvégére tutira elfelejtem. Szóval godnoltam, bekapok egy májkrémes kenyeret, és közben kezembe akadt egy katalógus, olyasmi mint otthon a TV shopos. Hát vannak benne hajmeresztő dolgok. Rögtön a  címlapon található a pirítós-táska, ami úgy mőködik, hogy az ember a pirítóst, vagy akár melegszendvicset belerakja egy kis műanyag zacsiba, és azzal együtt teszi be a pirítós sütőbe. Csak azt nem tudom, mekkora nyílás kell hozzá, mert  a miénkbe az a szelet kenyér is alig fér bele. Állítólag azért tök szuper, mert nem morzsál a kenyér, és még mosogatógépben is mosható. A másik kedvencem az önfűző tű. Ott ahol a tű foka van, van egy kis vágás, így azon keresztül lehet becsúsztatni a tényleges lyukba a cérnát. Csak azt nem tudom, hogy ez visszafelé nem működik? De ami a pálmát viszi, az a DIY will kit. Hogy mi ez? Szabad fordításban Csináld magad végrendelet egységcsomag. Bizony. A hírdetés szövege a következő:Spóroljon pénzt mialatt biztosítja, hogy a hagyatékai azokhoz kerülnek akiket ön kiválaszt ezzel a végrendelet csomaggal. Tartalmaz egy könnyen követhető útmutatót és minta végrendeleteket is! minden családi állapotú ember számára. Na ez mit tud? Kicsit szerintem morbid. De ajvé, csak Angliában és Wales-ben legális. A másik kedvencem egy műanyag darab, amit ha ráhúzunk a gyűrűnkre, ami nagy az ujjunkra, akkor megakadályozza azt a lecsúszástól. Eszméletelen! Ezeknél nem divat bevetetni az ékszerekből? Ja, és ezt a darabokra vágott és oldalán felhasított átlátszó szívószálat potom 5.39-ért meg is kapjuk. Találtam még egy kisrádióra emlékeztető szerkezetet ami abban segít, hogy ha belerakod a kádba és vizet engedsz elkezd sípolni, amikor eléri a víz azt a magasságot ahova ezt elhelyezted, így nem fog túlfolyni. Nem tudom, nekem még sosem csurgott túl. Lehet, mert ha fürdeni akarok, előbb-utóbb megjelenek a kád mellett? Hú, és most találtam meg a legfontosabbat. Banánhordozó! Banán alakú műanyag tárolódoboz, hogy ha magaddal viszed a banánt, ne nyomódjon össze a táskádban. Igaz, ha előkapod, lehet többen valami egész másra fognak asszociálni.:)Még valami! Tedd élővé a fádat! Fából készült szemek, orr ás száj kapható, amit rá tudsz erősíteni a kertedben álló fára, hogy jól nézzen ki. Na jó, ez végülis elég aranyos, és a szájába tudsz rakni madáreledelt.
Hát ennyi volt a hülyeségek kicsiny boltja. Vannak dolgok, amit látni kell, különben nem hiszem el.

Ja, még valami. Valami sokkal fontosabb. Említettem, hogy pályázgatok itt is, otthon is állásokra, mert hát a bolti eladóságot nem nekem találták ki. Ma ebédidőben felhívtak egy cégtől. Meg voltam győződve róla, hogy helyi munka, mert a kinti telefonon hívtak, a srác egyből angolul kezdett, majd átváltott spanyolra, utána pedig közölte, hogy ő nem beszél németül, úgyhogy kapcsolja egy munkatársát. A hölgy nagyon kedves volt, egyből németül csevegtünk. Közölte, majd hívnak a következő forduló miatt. Csak akkor jöttem rá, hogy ez egy otthoni állás, amikor lecsekkoltam a cégnevet a neten. Hát remélem eze k után tényleg behívnak egy következő fordulóra. Szorítsatok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://swordsexpress.blog.hu/api/trackback/id/tr22875425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása