HTML

swordsexpress

Az elkövetkező 6 hónapot Swords kicsiny városkájában, egy igazi kis porfészekben töltjük. Itteni élményeinket szeretnénk megosztani a nagyközönséggel. - nem is porfészek :P ( Sanyi)

Friss topikok

Linkblog

Estére kiderül az ég is

2008.09.30. 18:41 Lindala

Meg a kedvem is kicsit jobb. Úgy néz ki, megkaptam az első írországi munkámat. Igaz, csak két napra szól, ezen a héten csütörtökre és péntekre, de az is jobb a semminél. 9től fél 5ig kell majd dolgoznom egy bankban, postázni, meg ilyenek, 10 euros órabérért, szóval az asszem 150 euró. Két napra nem is olyan rossz, és legalább fedezi az eheti kiadásokat.:) A kicsinek is tudni kell örülni!
Ma végre megkaptam az indexem másolatát, az angol fordítással együtt. Kár, hogy egy évvel korábban kellett volna, ennyit az oktatási minisztériumról, így, kis betűvel. De megkaptam, és el is rohantam vele az írországi oktatásügyi hivatalba, ahol 25 euróért hitelesítik, illetve adnak egy papírt hozzá, hogy én ezzel itt ugyanúgy taníthatok mint otthon. Ez furán hangozhat nektek, de nagyon fontos. Az, hogy velem volt a diplomám senkit nem hatott meg. Ha nincs ez a papír, senki nem hiszi el, hogy én tényleg négy évig angol szakra jártam. Ja, az egész abból állt, hogy bejött egy ír kobold kinézetű aranyos bácsi, megnézte az angol verziót, bár szerintem abszolút átláthatatlan, megnézte hány óra tanítási gyakorlat a kötelező, majd közölte, hogy a hitelesítést megkapom a héten. Erre várok több mint egy hónapja. Azért is fontos, mert pl voltam a helyi nyelvsuliban, lobogtattam a dipimet, az unott képű nő meg közölte, hogy ez őt hidegen hagyja, végezzek el egy TEFL tanfolyamot, ami 120 órás, bárki elvégezheti aki beszél angolul, nem kell hozzá diploma, és utána taníthat náluk. Mondtam neki, hogy csókolom, én ezt 4 évig tanultam, de a füle botját sem mozdította. Most a hitelesítőnél mondták, hogy el ne végezzem, így is teljes értékű angol tanár vagyok. Na, ez van. Most kicsit feldobott vagyok. És megyek vacsit főzni!

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://swordsexpress.blog.hu/api/trackback/id/tr64689461

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása