HTML

swordsexpress

Az elkövetkező 6 hónapot Swords kicsiny városkájában, egy igazi kis porfészekben töltjük. Itteni élményeinket szeretnénk megosztani a nagyközönséggel. - nem is porfészek :P ( Sanyi)

Friss topikok

Linkblog

Hideg van

2008.10.30. 23:03 Lindala

Igen, ahogy Sanyi is írta, beköszöntött az esős évszak. Konkrétan tegnap havas eső esett. Isteni volt. Még jó, hogy a boltból néztem, így nem érintett annyira mélyen, de amikor egy srác egy szál pólóban ugrott be a boltba, elgondolkodtam, vajon melyikünknek ment el az esze. Az éjszakák pedig azért egyre hidegebbek, mert nincs a házban fűtés. Már múlt pénteken is fáztam este, panaszkodtam is a Sanyi anyukájának, de azt hittem, a mi hibánk. Közben meg kiderült, hogy elfogyott a fűtőolaj, ami még tavaly télről maradt, nincs tartalék, és a lakótársaink úgy döntöttek ezen fognak spórolni. Mert hogy tavaly télen hat hetente jöttek újratölteni, és hat hetente fejenként 75 euróba került, és hogy nagyon meleg volt a házban, és ilyenek. Mondtam, hogy akkor állítsuk be a fűtést, hogy ne legyen olyan meleg, hogy sortban meg pólóban lehessen csak elviselni, de állítólag nem lehet. Meg persze a két német közölte, hogy nekik elég ha este egy fél órára bekapcsolják a hősugárzót, ők nem fáznak, meg fel kell ötlözni. Persze, csak nem mindegy mennyire. Mert amikor három réteg ruhában fázol az már nem normális. Na mindegy. Dilis északi népség. Próbálom elérni a tulajt telefonon, de nem veszi fel. Pedig itt valamit tenni kell. Vagy akkor egész éjjel menni fog a hősugárzó, aztán fizetjük az áramot. Ennyi hülyét! Már most full ideges vagyok.

Sanyika részéről eléggé pimasz volt a kérés, hogy mindenki küldjön neki egy képeslapot, de hát ez ő.:)

Én is ezúton szeretném megköszönni Sanyi kicsiny családjának a látogatást, nagyon örültünk nekik, meg a sok finomságnak amit hoztak. Hihetetlen, hogy egy dióstészta, vagy egy pick szalámis vajas kenyér mennyire finom tud lenni. Ezt csak akkor lehet megérteni, ha nem otthon vagy. Már csak 54et kett aludni, és otthon, az én kicsiny lakásomban hajtom álomra a fejem. Jaj, de jó lesz.:) És ott még fűtés is van! Remélem.:)

 

Végezetül ez én vagyok lefekvés előtt lábamon a szivárványszínű bojhos alvószokniban, és polárpizsiben :))))

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://swordsexpress.blog.hu/api/trackback/id/tr55741519

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása