HTML

swordsexpress

Az elkövetkező 6 hónapot Swords kicsiny városkájában, egy igazi kis porfészekben töltjük. Itteni élményeinket szeretnénk megosztani a nagyközönséggel. - nem is porfészek :P ( Sanyi)

Friss topikok

Linkblog

Al Bundy után szabadon

2008.10.22. 20:58 Lindala

Merthogy kezdhetném úgy is a blogot, hogy "Ma bejött egy kövér nő a boltba...", de nem, és ráadásul én nem is cipőárus vagyok. DE! Ma bejött Ronan Keating a boltba!!! Ki a fene az a Ronan Keating? - kérdezik most sokan. Hát, ő a Boyzone nevezetű egykori ír fiúzenekar frontembere, aki amúgy az egyik kedvenc szerelmes számomat énekli, a címe: When you say nothing at all. Amúgy a boyzone megint össze fog állni, vagy már össze is állt, szóval fogunk még róla hallani. Szóval ma bejött, és hát..... A feleségével és a két gyermekével jött. A felesége modell volt, és van egy 3 év körüli kislánya meg egy 10 éves fia. A kisfiúnak béreltek öltönyt. A csóka  alacsonyabb mint én, lötyög benne kb 65 kilo, vállig érő haja van, és csapnivaló feneke. Mármint, hogy olyan rossz. Konkrétan nincs is. Szóval nem egy nagy szám. Ha az utcán jött volna szembe, elmegyek mellette. Amúgy itt laknak a szomszéd városban, Malahideban. De amúgy normálisak voltak, látszott rajtuk, hogy nincsenek elszállva maguktól, teljesen hétköznapi módon voltak felöltözve, sőt a csaj úgy, mint amikor nekem nincs kedvem szombaton normálisan felöltözni, aztán felveszem a melegítőnadrágomat, meg a téli pufi dzsekimet meg egy edzőcsukát. Szóval semmi faxni. Mondjuk a csaj is az a tipikus modell volt, akin a festék nagyon jól mutat, de ha leszeded róla akár még csúnyának is tűnik. De nagyon kedvesek voltak, meg a gyerekek is tök jól viselkedtek, ami itt egyáltalán nem jellemző. Közben bejött egy násznép is ruhapróbára, aztán ott is ment egyből a suskus, hogy "Te ez nem az a volt boyzone-os csóka?" Aztán ahogy jöttek, úgy el is mentek. Hát ez volt ma a nagy esemény. Még soha nem láttam "világsztárt", bár tudom, hogy nem nagy szám, mert ugyanolyan emberek mint mi, de azért mégis, sokan az életüket adnák egy ilyen pillanatért. Én meg még autogramot sem kértem. Lehet Steven Tyler-rel, vagy John Travoltával már más lett volna a helyzet.:) Ja, és itt egy kép Ronan Keatingről és feleségéről.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://swordsexpress.blog.hu/api/trackback/id/tr23727147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kishky 2008.10.27. 09:34:51

Most teljesen kiábrándultam Ronanből... Pedig én az hittem ez a pali legalább 180 cm :D
Hiába, a tv tényleg más képet ad vissza. :)
süti beállítások módosítása